And he's making you scream with his hands on your hips

Palla att vara sjuk, palla att vara hemma, palla att jag fixat en ny header, palla att jag lyssnar på Mayday Parade.

Yes, jag pallar en massa idag.  Hmm, funderar på att gå och göra den där koppen thé som jag tänk gjort i tre timmar nu. Kanske senare.
"Kanske senare." - det brukar jag säga, och så blir det i alla fall aldrig gjort. Men nu har jag suktat efter den där koppen thé i ca. tre timmar faktiskt!

Nu till lite seriösare skrivande!

Sömnlösheten kryper i kroppen, och gör mig så trött på att ens tänka ordet "sömn".
Orealistiskt, jag vet.
Men sömn är verkligen överskattat!!
Mat med, men det tas upp en annan gång.

Nej. Nu ska jag fanimig gå och göra en kopp med kokonöt's thé med en tocuh av vanilj!
Funderar på att äta en smörgås (extermt fult ord) och ta en voltaren eller liknande!

21April2010, 14:55
over and out,
coocei.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0