call I'm desperate for your voice

utan glasögon, utan en tanke i skallen skriver jag något menlöst.
jag sitter fan o äter pannkakor, och klockan är strax tio över två.
det är ju bara fel! kan heller inte ens steka pannkakor.
och jag behöver sova, ge mig sömn? snälla?!
nu till titeln: jag är fan desperat, måste prata med honom hela tiden känns det som. han är som ett antidepp, men han gör mig ändå så fucking ledsen.

Yeah.
Ni kan ju fantisera ihop er egen fuckin' dikt som ska stå här.

Ett skirk ekar ut mot de kalla, tomma väggarna hennes gråt ändras snabbt över till panik och hennes ögon flackar runt som i ett timglas. Det känns som hon ska dö nu.
De kvävda skriket tystar och flickan faller livlöst ner på det kalla marmor golvet och prästen skrattar.


många av mina drömmar utspelar sig i kyrkor.. ^
Jaja.  ska försöka sova nu, men när det trycker i bröstkorgen, och känns det kryper djur, insekter ur ens hud är det inte så lätt.
Är äckligt illa mående också.
sågrenärmanäterfettklockantvåpåmorgonen.

Godnatt/Godmorgon.
26april2010, 02:16
over and out
coocei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0