I told another lie today

Ångestfylld natt, med steg från övervåningen


Jag längtar.
Varje dag längtar jag.
Varje natt drömmer jag om längtan.
Varför finns du alltid där och hindrar mig från att leva?
Jag är annorunda, det vet jag om.
Men måste du sitta och få mig att hata mig själv,
säga till mig så fort jag inte duger, och trampa på min värdighet?

Jag vill inte leva såhär, kan du inte förstå det?
Värdelös, ful, fet, självisk, avskyvärd, patetisk, feg, konstig, idiot, oduglig, oälskad, CP, sjuk, efterbliven, mesig, usel och hatad.
Det är vad jag tänker om mig själv när du blir som starkast. När du äter upp mig innifrån.

Jag vill fota, en massa foton, med vackra människor, med vackra ting.
På djur, på henne, på honom.

På Annika, min älskade månskära.
Jag saknar henne, väldigt mycket.
Hoppas hon vet det, var hon nu än är.

Förresten; Jag mår bra. Är skitglad, så jag vill bara leva! LEVA UT HELA DETTA fiasko LIV!



När jag gillar nån, blir jag nonchalant för omvärlden...

19April2010 17:29
Over and out,
Coocei.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0