I was born, to tell you: I love you...

Natt. Ännu en gång denna mörka tidpunkt på dagen.
Känns som jag inte gör annat än noterar nattens mörker och dagens ljus.
"Nu är det ljust ute, dags att kliva upp ur sängen och klä på mig"
"Nu är det mörkt ute, dags att krypa ner i sängen och försöka sova"
- Så ser det ut 9½/10 dagar, det är inte kul.

När du lämnade mig vid kanten av livet, krossade du mitt hjärta.
Efter åtta nätter, åtta noterade mörker, kom du tillbaka för att försöka lappa ihop det.
Du lyckades med halva, resten blåste bort. Och nu lever jag i ett liv, som är så lätt att bryta ner, på grund av dig.'
Försvinn, försvinn, försvinn.


----
Jag bör be om ursäkt till Bob imorgon, detta med "Brutal Satanist" texten var verkligen inte snällt.
Så jag måste.

Nu ska jag se på film.
Tror jag, eller så försöker jag ännu en gång med detta överskattade ting; Sömn.

edit;
ingen bild i detta inlägg.


21April2010. 01:46
Over and out,
Coocei~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0