Vakta din tunga, vakta den med pilbåge och sköld!

När han äntligen vaknat upp ur sin drogdimma, hur fan klarar han av världen då?!

Realistiken kvarstår i mina texter, det ser ju till-och med jag! Ehe.

Jag är hungrig, vill äta. Åt ju nyss typ /tjock/
Jaja, ännu en väldigt händelserik dag.. Eller inte.
Ingen skola för mig... Ögonläkaren, belladonnadroppar, blind som en fladderfittamus.  - Det var verkligen inte kul, har börjat se nu. Kul.

"Värt liv."
-Oerhört.

Sitter här och skriver en massa texter om drogmissbrukare. Tänkte på Ivo :(
Så... Ja. Blir lite ledsen av att veta vad han håller på med.
Så jag skriver om det, istället för att klara av att han, Ivo, gör detta:

Med dina andetag kryper luften åt sidan av röken som sprider sig.

Over and out, coocei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0