If it hurts this mutch, then it must be love

You Meet Me At Six-Always Attract <3

Sitta och gråta på SO-lektionen</3
Vill inte flytta, pallar inte. Orkar inte helt enkelt.
Blev extremt ledsen när jag berättade för Idaälsk och Eliasplutt, nu är det Emma och LuLu kvar._.' Sen kan folket veta, och fråga, och gissa hur mycket de än vill. Jag säger inget utom till de närmaste-Ida, Agnes, Elias, Emma och Lulu
:*
Ska dock börja nya skolan den 9'de Juli ._.

Jag funderar på om jag ska ta igen det jag inte gjort när jag borde... T,ex MUSIKUPPGIFTEN!!!!!!!!!<- lol - och Bokanalysen, annars kommer hon nog dampa sönder och bara: IG I SVENSKA. -.-

Oh well.


Bild från idag på Kali ^

Elfte Maj TvåtusenTion, klockan Sjutton & Tjugotre.
Coocei


Kommentarer
Postat av: jooonna

vart ska du flytta? :(

2010-05-12 @ 14:51:55
URL: http://jooonna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0