Känn ingen sorg för mig Göteborg

Det är ju lördag ^
Jaja. Låttexter som titlar<3
Helt random sådär ibland, va?:)
Jag ska skriva något, en novell. Det blir mysigt. Älskar att skriva saker som kommer att betyda något för mig senare, när jag hittar den om ca. 4-5 år och läser den :)
Men inte nu! :D
Fick min korsett igår, lovely.
Nu ska jag skriva lite kuliga saker.
Dock finns det inget ord som heter 'kuligt', men vi kan låtsas, right people?:)

Dearest,
I want to tell you that you have given me the complete happines.
No one could have done more than you have done.
Please believe that. But I know that I shall never get over this:
and I am wasting your life. It is madness.
You can work, and you will much better without me.
You see I can't write this even, wich shows I am right.
All I want to say is that until this disease came on me we were perfectly happy. IT WAS ALL DUE TO YOU.
No one could have been so good as you have been, from the very first day till now. Everyone knows that.
v.

Mjo, nu ska jag skriva.
Or atleast start the writing, Virginia said with a loud voice so they all should hear the beauty in it.

Min engelska <3^
Ehe, pos:**


Älskar hur min ryssnäsa syns, och hur min kind fick en fettvalk sen att limmet till mina ögonfransar syns som fan.
Vacker.


Åttande Maj tvåtusentio, thugoett och trettiosex.
Coocei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0