dag 10, dag 11, dag 12, dag 13 & dag 14.

En bild från förra sommarn:
hade inga bilder från min sommar -10
så det fick bli en bild på mig från sommarn -10 ;_;
Din bakgrund på mobilen:
On le Xperia y le iPhone: svart, på båda.
En puss eller kram-bild på dig:
Poss på Pokki.
Några favorit citat:

"Det spelar ingen roll om du håller mig hårt för ingen kommer minnas om hundra år"
"I see their knavery: this is to make an ass of me, to fright me if they could. But I will not stir from this place, do what they can. I will walk up and down here and I will sing, that they shall hear I am not afraid"
"När jag höll på att drunka, tänkte jag på dig. Du sa att du ville dö, du grät bakom dörren!"
"Gay. Bi. Straight.
But. Still. Human."
"Ingen kommer hit för att återvända. Man tänker på sig själv ingen annan"

En bild du tycker visar kärlek:


Kom inte på något bättre än kent.
kent är kärlek.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0