dag 7: åtta bekännelser

1. Jag anser mig själv vara extremt ful, utom i en spegel där man jämnt ser bra ut i.
2. Att kolla på svenska tonårsfilmer på nättern är nog min största hobby.
3. Läsa är det bästa som finns.
4. Jag kan inte hålla i pengar, alls. Seriöst, ska slösa bort typ 2000 i morrn.
5. Jag skulle kunna gifta mig med mina kompisar för att ha ett förhållande med någon är överskattat.
6. Jag har ett hårfärgsberoende.
7. Att bli plastikkirurg är min största dröm.
8. Jag hatar att gå på affärer att handla, inneboendeångestsomaldriggåröveruh.
För övrigt så spenderade jag 1099 kronor nyss och sen ska jag köpa löshår, clips och färg.
Införskaffade skor idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0