HITTADE DÖD MAN I MATLÅDA.

Hej alla ilskna personer som är lika underliga som folk som har matlådor.
Idag, var det 6 dagar sen jag fick öroninflamation och vart sjuk hela veckan.
Ska till göteborg med klassen på måndag (och frisör 2'orna med tror jag) och jag kommer avlida.
Hatar att åka buss, speciellt om det är 4 timmar dit och 4 timmar tillbaka. Thank god for music, ey?
Smällde en kanyl genom örat nyss, ska tvinga till mig att få skaffa septum, lätt den snyggaste pericingen ever.
pinbpodbvocmenb vill.ha.nu.
madde peircade medusa nyss, that fucker.
Aja, ska nog slå på en film och sätta mig i min ensamhet och äta popcorn medan mitt öra skriker, hihi, det är rött.
bilder kommer när jag peircat ungefär 6 hål till c: i varje öra, och bytt tunnel :3
HURR DURR.
Älskade vän, jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0