Its just me. its just me.

Tagit upp mina gamla favoritmusiker igen, Ronnie ligger iallafall två på engelskalistan :33
Escape the Fate – Reverse the Curse
Escape the Fate – Not Good Enough For Truth In Cliche'
awesomeness. ohyesh.¨
annars har jag stannat hemma idag. inte för jag var sjuk. eller trött. för ibland orkar man bara inte med fittor :)
ah. och lite så.
för övrigt har avsnitt 10 av AHS kommit ut :333 hur bra som helst. blir så glad. :DD
nu sitter jag och tuggar på en hårnål och ska väl se på någon film snart. oh. ah. Surviving summer är bra. hm. eller john tucker must die.
för övrigt x2 så snöar det brutalt ute. jag gillar det. det sluter in i en slags julbubbla. eller, vad heter dom? en såndär glaskula som man skakar på och det far snö överallt innut i, på det lilla landskapet där inne- aja. fint äre.
fick förövrigt massor utav nagellim över handen. hehe.
och en snöflinga på näsan. genom fönsret. tihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0