Nostalgi; videos och småtrams

åh, denna nostalgi.
Lyssnat på Kaptenen hela dagen och sett på Alice i underlandet (1952
och kollat på Dead man's chest, så c:
För övrigt så blev jag 650 :- rikare igår. YAY nya skor XD
måste kanske köpa något att ha på mig på julafton eller nåt med._. hehe
Medan jag ändå håller på borde jag slänga in lite mer nostalgiska saker: '
vi hade denna på ett vhs-band(?) när jag var liten och jag har saknat den hur mycket som helst, men inte kommit på vad den hette förrän nu:
finns en till gammal saga, om två barn som hittar ett gammalt hus i skogen som har ett staket gjort utav benkotor och den gamla tanten som bor där bjuder in dom - eftersom det är sent (INTE HANS OCH GRETA) sen blir hon elak och ena barnet -pojken- hittar en folk, en nål och något mer som vi aldrig minns.
Sen drar dom där ifrån och kärringen följer efter dom och pojken kastar nålen och det kommer upp en nålstack hon fastnar i, sen fortsätter hon springa och då kastar han VAD DET NU ÄR HAN HAR och hon saktas ner ännu mer, tillslut när hon nästan är ikapp dom så kastar han dolken och marken går itu medan kärringen faller ner i klyftan och dör. MOHAHAH
nejmen den är HUR bra som helst. och jag saknar den ): (OM DET ÄR NÅGON SOM KAN HA MINSTA ANINGEN OM VAD DEN HETER SÄG TILL.)
allt för idag.
/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0