Prostituerad styckad.

hallo faggots.
ska bli fett emo och börja sitera BD på min blogg igen. hurrdurr. (:
ne, skoja. fett ovärt.
Ska börja peniterar mina öronen igen, ska typ ha åtta hål i varje :3 och ska antagligen töja höger öra med. hm.
AJA.
tycker det är kul när folk läser min blogg, ska bli nästa kissie. sett min smala midja, mina gigantiska tuttar och min hemska näsa? oja. kommer passa som kissie.
eller amir. hmm...
AJA. SKRIVER UTAN STORBOKSTAV OCH KOMMATECKEN FETT REBELL.
min tutte kliar.
ERM SKA NOG TA UPP MITT SKINS KOLLANDE IGEN, ÅH, SKINS<3
RYSER AV BARA TANKEN. ska dygna är redan hortrött.
hm.
AJA. SKINS FOR LAJJJF.
ska bara slänga in någon helt random bild på min katt.
vänta.
är hon inte fin. med sitt halva öra och sin gubbmage som väller fram, tihi. hon är så lik mig så att det är hemskt.
PUSSN VA
nejmen, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0