snabbt kvällsinlägg

sitter bara och väntar på att Scott Pilgrim VS the world laddar så ah.
idag var nog den hemskaste dagen i mitt liv. eller nej, men det kändes så.
klev upp halv fyra, duschade osv. åkte mot örebro halv fem, kom från tjugo i sex. satte mig på en buss som tog mig till göteborg. fyra timmars bussresa. fyra. problemet är väl bara det att att åka buss är det värsta jag vet. speciellt om det är massa folk på le buss.
åkte alltså buss i fyra timmar - ungefär- för att komma till Grazette of sweden som är ett sånt där hårproduktsföretag.
sen fick vi en goodie-bag med prylar och fick köpa lite osv.
sen var det fyra timmars buss igen. uh. vi stannade på donken och åt. mitt kontokort gick av i dom dära vad-det-nu-heter där man stoppar in kortet. funkade. fick mat.
kycklingen i min mat var dålig, hade brutala magsmärtor.bara tre timmar kvar.
sen vare några som skulle bli specialbehandlade och släppas någonstans vad-det-nu-hette men han missade, och skulle typ vända och hålla på. men sen sket dom i det. och för att dom kukade sig så missade jag mitt tåg. (y) nästa tåg gick om två timmar. thank god, att min mor, far och Elin hämtade mig.
så, ja. värd dag.
det dära grazette skiten var astråkig också.
woho.
är allmänt pissed off.
jaja, sovmorgon i morrn. måste bara kliva upp 10! :D sen på fredag är vi lediga.
det är bara att försöka genom leva dessa 14(?) dagar som är kvar, sen är det lov och min älskade Melker kommer hit.
ska försöka rymma till stockholm någon dag med och träffa evvie.
jaja.
scott pilgrim väntar-


stal en bild från google på deras Crush-serie. den luktar nomnom. fick balsamspray/värmeskydd, volympuder och ett läppglans.
sen köpte jag den blå åt mig, luktar melon<3 och sen den rosa runda till mor med liknande shampoo c:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0