Dag 05 - Din dag,

Börjar med att jag vaknar, säger några ord till Elin och sen går ner till min mor och pratar smått med henne - går upp igen och lägger mig!
Vi skulle åka skridskor det första vi gjorde i dag - och jag åker inte skridskor så jag stannade hemma fram till nio-tiden.

Sen hade jag bild @ skolan & satt och väntade på uppmärksamhet av min lärare.
Jaja, satt mest och petade på LolloLiten osv.

Sen var det väl inget mer, plugga till matteprovet, som gick helt okej.
Yeah, tyskan med dåva, men orkar inte riktigt.

ANNARS har jag varit på sjukhuset i Täby & lite så.

OCH OCH färgat mitt hår, eftersom det vr en tant som kollade på mitt h¨r och log.
HEHHE nu ska jag fortsätta prata med min älsklade (http://lionbebi.blogg.se/).



HAR FINA FINGRAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0