Dag 6, - 7, och 8'a!

Dag 06 - Vad du hade på dig idag
Dag 07 - Vad finns i väskan
Dag 08 - Dina drömmar;
Gör såhär för att;
a) Jag orkar banne mig inte sitta och skriva små inlägg om ovärda saker, helt sjukt onödigt!
b) jag orkar snart inte göra denna "lista" - så skyndar på lite:

Dag 6:
Jag hade en svart tröja med ordet: "slitage" över brösten - doc var den ut- och in så ingen såg vad det stod - den var smått sönderklippt över axlarna med.
Sen hade jag svarta - eller de var svarta innan - jeans & militärfärgade underkläder.
En vit & en grå strumpa med en humla & giraff på.
Linn's gröna halsduk som bor med mig numera & en leopardfärgad kofta som jag myser runt i när jag mår dåligt.

Dag 7:
I min väska - inte skolväska nu, då - finns det ett lypsyl, en bok; I det tysta - allergitabletter, ipren, någon enstaka Alvedon, tamponger, headset, en buss/tågremsa, mascara och puder!


Dag 8:
Mina drömmar, ojdå...

Jag ska bli något stort, det är min högsta dröm; en persom som alla vet namnet på!
Om jag blir en fotograf, en plastikkirurg, en katt-tant, struntsamma: ALLA ska veta vem jag är; och det är ett mål jag haft sen jag började skolan.
Folk visste redan då vem jag var; var dock känd som "Tonys lillasyrra" - fast det struntade jag i!
För folk som gick i femman, sexan & sjuan visste vem jag var! Det var det bästa som hade hänt mig, verkligen

Fast mina drömmar har ändrats sjukt mycket senaste åren: Just nu vill jag bli en psykolog som fotar, skriver pch är sjuksköterska.
Det är en av mina drömmar; att bli psykolog. Att får rota genom människor, att förstå vad de varit utsatta för: Men jag är kanske lite för ärlig för sådant. Hehe.
"Och jag får inget jobb  & min katt blev överkörd i tisdags! Jo, och en kille kallade mig fet"
- "Men sluta wina då och börja sök till olika jobb?! Din katt tog säkert livet av sig. Banta"
Okej. Nej, det skulle jag nog inte säga; jag är dryg, inte elak..

Ja, det tror jag är lite av mina drömmar, just nu iallafall!

Mysigt litet inlägg detta, jaaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0