Dag 9 & dag 10, (och lite bilder)

Dag 09 - Din första kyss
Dag 10 - Ditt favorit minne.


Dag 9:

Jag var 12, början av sjuan i Finspång - Rejmyre.
Haha, ehm, ah.. xD
Det var en snubbe som jag var kär i - Min broders bästavän - och han var snäll och så, sen skulle min bästa vän sova hos mig och vi skulle sova i gäststugan då vi hör något som river och låter utanför så slits dörren upp och där står min broder och hans vän. Jag och M' blev jätterädda!
Sen var vi inne i huset en stund tills vi går ut igen, och då strular min kompis med denna person, C' alltså!
Och säger; "Jamen, du vågar ju inte ens kyssa honom".. Det gjorde jag ju inte heller, men när dom kom in´efter att ha varit ute och rökt så kysste jag honom och han kysste mig!

HAHA SÅ DÅLIGT! ¨

Dag 10:

Hå! Ett år sen, jupp!
Prao i åttan, sore!
Jag och Ida - känd som Hagrid - praode på Coop Forum i Enköping; och därifrån har jag nog de bästa minnen som går att ha!
Vi hade läsp/spotttävlingar, vi "letade hamstrar", vi hängde efter den snygga Richard som jobbade där, vi hade sönder saker, de tänkte kasta ut oss!
Ojoj, guh, vad kul vi hade!

Fast sen finns det ju bra minnen från andra gånger med!
Bussen till ENK med Hagrid när Bob gick på och jag öppnar munnen och glor som ett fån! O: <- typ jag!
Håååhååå!

eller när jag och Petro var och såg IronMan på premiären!
Såg halva filmen och sen var i ENK och floppade runt!

Finns så mycket!

Fast det bästa minnet är nog när jag började på min skola här i Vallentuna, och jag hade precis färgat mitt hår rosa - bara för jag kunde! - och jag och Lollo går flera kilometer och bara pratar - och pratar!
Nog det bästa minnet någonsin!


SÄLPOTATIS!
den ser ut som en säl IRL iallafall.

GRÖNTHÅR
och en fin skylt där det står;
"I'm in trouble, I'm an addict - I'm addicted to this girl"
Dock är "girl" överstruket och det står "boy" under!


OCH SÅ EN SISTA BILD PÅ GRÖNT HÅR! :D
och linns mysiga halsduk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0