Heregoesnothing

Steker i en av mina mössor och mår allmänt sämst, sjuk osv. Måste städa och plugga matte- oh, och engelskan och samhällskunskapen. Bajs. Jaja, får väl bara ta att göra det, inget svårt direkt.
Vaknade av ett sms i morse: "Hej och välkommen till folktanvården. Du har tid den-- " and so on. Bajs, vill inte. Halva torsdagen och fredagen kommer gå bort p.g.a. det-.- Men har man hål så har man.
Sitter och lyssnar på Nevershoutnever, och finner små bitar i låtarna som jag vet stämmer in, och ah. HURR DURR
A lifetime of crushes and your broken dreams

Bestämde mig för en ett års gammal bild, gos.
Tror jag tog den 4 oktober.

Kommentarer
Postat av: Anonym

coolt hår!

2011-11-02 @ 20:38:43
URL: http://justkim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0