Kungsholmens hamn (är du en av dom som gråter när ingen ser på, är du en av dom som berörs ändå?)

Sitter och lyssnar på Melissa Horn, gud den kvinnan<3 Gråter lite inombords.
Melissa Horn – Kungsholmens Hamn.
"Min lillebror går ut och vi vet aldrig vart han ska, jag blir så rädd när jag tänker att det kunde vart han eller jag"
._.
Halloween idag, alla drar på fest; själv ska jag sitta med min familj och kolla på skräckfilmer, hur mys som helst.
"Jag sänder en tanke till dig, som ligger sömnlös inatt"
Allt jag kan tänka på är alla som dött, speciellt för att Leeloo dog för ett år sen idag. (också ett år sen vi sålde bakelser på Lasse Berghagen-konserten i Vallentuna.) Och imorrn, ett år sen dom hade mnnesstund för farfar i bålsta.)
Uh.
Aja, positiva saker! Var ute och red i solen idag, Buppilupp är asgosig c: Har snart städat klart mitt rum, och idag städade jag köket = BEHÖVER INTE STÄDA VARDAGSRUMMET, FUCK YEAH.
Satt och kollade på Farily odd parent inatt, åh<3 Kollade på Farily odd movie med Drake Bell igår kväll med; typ "jag hatar den. Jag älskar den. Jag hatar den. ÅH DEN VAR JU ASBRA. Nej det var den inte. JO!" ah c:
KamiSama ligger bredvid mig på en stol och spinner, myskissan då. Min brors andedräkt luktar skabbhora :)
HEHEEHE, c:
OKEJ JAG TYCKTE DET VAR SKITKUL
31/10-11.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0