Lost at sea

(titel-torkan fortsätter varav Nevershoutnever låtar.)
WE'RE HEADING NOWHERE BUT NOWHERE IS SOMEWHERE TO ME.
Sitter och chillar, ska hjälpa mor med maten osv. Sen ska jag börja med mina chocolate chip cookies c:::: Nomnom.
Som alla då vet har lovet börjat, lite skönt att slappa även om jag bara gått några veckor. Jaja. Vart sjuk större del av veckan med ): INTE KUL. För typ första gången så vill jag gå i skolan- konstigt, ohja!
För övrigt har jag fixat alla tänderna nu, inga hål kvar :D Min tandläkare är awesome c:::
- brb kolla till maten, den var inte bränd än :D -
Ska gosa in lite musik här:
Never Shout Never – Lost At Sea
Never Shout Never – Simple Enough
Falling In Reverse – The Drug In Me Is You
För Full Hals – Öppna Käften & Skrik
The Lonely Island – I Just Had Sex
The Lonely Island – The Creep
McFly – Mr. Brightside
Kent – Pojken med hålet i handen
Hur bra som helst, srsly! :'D
Lätt favoritmusiken för tillfället :DD
FLUFFIG TUPPFAN, så jävla gosiga :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0