allt har blivit dödligt, man får cancer utav sol

Det har gått och blivit vår ute, snön är praktiskt taget borta och en tjock vinterjacka är för mycket. Djuren är glada och nu vill vi ha sommar, från och med NU.
Mitt lov slutar imorrn och jag drar iväg på tre veckors praktik i Köping- av alla ställen- men jag ser framemot det, på något bisart sätt.
Det betyder alltså att, jag, när praktiken är slut, inte varit i skolan på en månad. Känns smått... Hemskt? Är det rätt ord? Eller kanske ironiskt, jag vet inte än.
(hatar att jag måste åka buss, det är brutalt obehagligt, dock stannar bussen vid min praktik och går från mitt hus)
Fick en bild från Evvie nyss, ansåg att den behöver en plats i bloggen.
horseface.
Säger godnatt till omvärlden och hoppas att alla dör!
/D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0